Avslutar för kvällen

Har äntligen fixat allt, fixade även mina naglar. Även om de bara kommer få sitta där 30 timmar så ville jag ändå ha snygga naglar till balen samt skolavslutningen. Man måste ju få vara lite fin om händerna ibland. Får ju nämligen inte ha något alls på naglarna när jag jobbar, vilket är skittråkigt. Dock är det bara 2 pass kvar nu. Det ska bli lite tråkigt att lämna stället och de trevliga människorna, men det är sånt jag får ta.
 
Nu behöver jag dock sova. Man vet ju aldrig när jag kommer hem i morgon natt och hur många timmars sömn det kommer bli då. Måste ju hinna fixa mig oså till avslutningen, så klockan lär ringa vid 7...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback