Balfix

God kväll på er, hoppas att ni har haft en bra dag. Själv har jag varit i skolan samt att jag har jobbat ett skift. I skolan var det lite segt, samtidigt som vi hade en roligt föreläsning att gå på. Efter skolan åkte jag direkt till jobbet då jag inte skulle hinna hem innan jag behövde åka mot jobbet. På vägen hem från jobbet stannade jag till vid en kompis för att byta julklappar och prata lite. Det blev dock ganska kortvarigt då jag behövde komma hem.
 
Jag har nämligen massa förberedelser som jag måste göra inför balen i morgon. Jag ska bland annat raka benen, noppa brynen, ha ansiktsmask och allt sånt där tjofs som måste göras inför speciella tillställningar. Vi hörs när allt det är fixat, låter de som en bra plan? Super
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback