En produktiv dag

Barnen var riktigt duktiga idag och det känns som att allt är under kontroll, vilket är väldigt skönt. Hoppas att den riktiga showen också kommer gå bra, det är ju trots allt då som det gäller. Tills dess måste jag ha köpt en julgran och lite pynt, vet inte riktigt när det ska hända då min vecka är fullspäckad men time will tell. 
 
Under kvällen har jag hunnit redigera videon som ska upp i morgon. Jag har även pluggat lite inför i morgon samt att jag "finslipat" mitt tal. Vet dock inte om jag känner mig helt redo att hålla det på onsdag... Svenskan har under gymnasiet blivit det ämnet som jag har svårast i, vilket känns konstigt då det trots allt är mitt modersmål. 
 
Jag skulle egentligen börjat efter lunch i morgon, men vi har fått vårt PM-skrivande schemalagt från 8:30 i morgon så jag får ingen sovmorgon i morgon. Köpte dock redbull när jag var på affären tidigare idag så lär överleva morgondagen. Ni får sova gott så hörs vi under morgondagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback