Förlåt för en irriterad Emma

God eftermiddag på er. Förlåt att jag inte bloggat tidigare under dagen, men jag har bara tagit det lugnt och inte gjort speciellt mycket. Blev dock lite irriterad på några människor nyss, men jag vill inte lägga vikt vid det. Det är dock svårt att släppa det då mitt liv just nu går i 180 och jag planerar och fixar, sen ber man människor göra saker men inget händer. Det gör mig så otroligt frustrerad då saker behöver hända för att andra saker ska bli bra och eventuellt klara i tid, men det är sånt som vissa inte verkar förstå... 
 
Förlåt för det där, men jag behövde bara få skriva ut det, är verkligen sjukt irriterad just nu. Det blir inte heller bätre när jag vet att jag snart måste till stallet för att träffa barnen och ha vår Luciashow. Då måste man vara glad, trevlig och ha en positiv attityd.
 
Nu måste jag bege mig mot affären innan jag ska åka vidare mot stallet. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare ikväll.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback