Fullspäckad tisdag

Jag hoppas att ni gillar inlägget om min vecka i Tyskland. Skulle ni undra något eller om det är något som är lite otydligt är det bara att ni frågar så svarar jag med mer detaljer, det lovar jag.
 
En annan sak jag hoppas är att ni har haft en bra dag. Själv har jag knappt haft en lugn stund, men det har jag sällan numera, haha. Direkt efter skolan begav jag mig ner på stan för att möta upp mamma då hon hade kollat upp en skräddare som jag kunde lämna in min balklänning till. Efter det gick vi och köpte med oss lite sushi innan vi gick vidare i några fler butiker. Sen började klockan ticka iväg så vi begav oss hemåt, jag blev dock avsläppt i stallet då det är tisdag och stalldag för min del.
 
I stallet tog jag hand om Hiba innan klockan blev allt för mycket. Ville gärna komma hem i lite lagom tid så att jag kunde äta middag vid 19 och inte 22, även om min kropp inte längre har något fast matschema. Det är inget jag är stolt över och det är en sak som jag verkligen måste ta tag i och förbättre.
 
Nu ska jag läga igenom mitt tal ytterligare några gånger innan jag kan koppla av och sova några timmar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback