God kväll Fredag

Har inte varit speciell aktiv idag, är medveten om det. Jag sov länge och sen åkte jag vidare mot skolan för att gå på föreläsning innan mamma hämtade mig. Vi åkte då till Erikslund för att fixa lite julklappar, vilket är skönt att ha fått överstökat nu. De slog jag in när jag kom hem, vilket också känns väldigt skönt.
 
Har även "packat" lite under kvällen, eller jag har lagt ned lite av det jag tänkt ha med mig. Måste se över hur mycket jag lagt ner och sen ska jag såklart vika till allt. Har inte heller packat något smink än, jag väntar till efter balen på onsdag då jag behöver mitt smink då och orkar inte ha det nerpackat då. Men det är inte lång tid kvar nu, åker ju till Italien nästa söndag.
 
Nu ska jag lägga mig, då jag jobbar i morgon. Ni får sova gott så hörs vi någon gång under morgondagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback