God kväll Torsdag

 Jag orkade verkligen inte öppna datorn när jag kom hem efter balen igår och idag ville jag bara få sminket gjort och åka mot skolan för att ha den sista julavslutningen.
 
Om vi ska prata om balen så måste jag säga att det var väldigt mysigt, dock var många besvikna på maten. Musiken var också ganska lame om jag får säga så, vilket var väldigt tråkigt då vi betalade ganska mycket pengar för balbiljetten. Det är ändå ett minne och det var en mysig kväll, men jag hade lite högre förväntningar. Efter ett tag gick jag och några av mina vänner ut och tog en drink och bara snackade. Kom hem vid 2:30 och då ville jag bara sova. Hade dock planer på att dra vidare med mina vänner, men jag kände bara "nu äre bra" och tog beslutet att åka hem trots allt.
 
Nu ska jag ta och tvätta bort mitt smink och sen krypa ner och sova, för nu är jag bra trött. Tog en powernap mellan avslutningen och mitt skift på BK.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback