God morgon lördag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött, men annars är det bara bra tack. Har precis bytt om och ätit frukost, så nu är jag redo att tackla denna långa dagen. Planerna för dagen kan ni läsa om i inlägg under detta, känns ovärt att upprepa mig. 
 
Det har även snöat nu under natten, vilket gör att det är vitt och härligt ute. Det snöar också lite av och till nu, så det är riktigt mysigt. Det är som händer då är dock att kollektivtrafiken inte riktigt fungerar som den ska. Så jag hoppas verkligen att alla bussar går som de ska idag i och med att jag både ska till samt att jag ska ta mig till jobbet i eftermiddag.
 
Nu måste jag borsta tänderna och sedan bege mig mot stallet. Det kommer bli många timmar som spenderas i stallet idag, men det var ett tag sen jag var där så länge så det ska bli mysigt.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback