God morgon Onsdag

Var tyvärr upptagen hela kvällen igår. Var ju både i stallet men jag behövde ockå plugga en massa, dock somnade jag när jag pluggade för att jag pluggade i min säng då jag skulle läsa ut en bok. Hade tänkt blogga efteråt men jag ville bara borsta tänderna och sen somna om, så tyvärr kände jag inte för att blogga då.
 
Nu har jag i alla fall hunnit plugga en stund på morgonen. Ställde larmet en timme tidigare än jag jag egentligen behövde då jag kände att jag behövde använda tiden på morgonen istället för att ligga och sova till 10. Börjar nämligen 12 idag, vilket är skönt.
 
Har fått tillbaka den där rethostan som jag hade för 2 veckor sedan, vilket är skittråkigt. Jag hade planerat att rida idag då jag inte gjort det på ett tag nu, men det kommer jag inte kunna göra idag. Jag kan knappt röra mig utan att jag börjar hosta som jag vet inte vad.
 
Nu ska jag ta och byta om och fixa lite lunch innan jag måste börja bege mig mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback