God morgon Söndag

Tog sovmorgon idag, vilket var väldigt skönt. Sen har jag bara legat i sängen och kollat på videos hela förmiddagen. Det är min typ av söndag, haha. Ska kanske åka ner på stan med mamma för att köpa lite saker, är dock inte helt säker om vi kommer ta oss ner eller inte.
 
Jag har även hämtat klänningen hos skräddaren, så nu är den hemma igen. Måste dock köpa en ny BH att ha under den, så det lär göras inom en väldigt snar framtid. Därför hoppas jag också att jag och mamma tar oss ner på stan under dagen.
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt innan det är dags att äta lunch. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback