Hälsan går först

Förlåt att jag inte skrev något i morse innan jag åkte till skolan, men jag var tvungen att ha lite me time och bara ta det lugnt. Verkar som att jag börjar bli sjuk igen, jag som precis knappt ens hunnit blivit frisk. Det känns lite tråkigt, men det har och göra med att jag är igång så mycket som jag är och lägger ner så mycket energi på det jag gör att min kropp aldrig får vila. Det är visserligen också en av anledningarna till beslutet om att säga upp mig.
 
Om jag skulle fortsätta som jag gjort nu de senaste 10 månaderna kommer jag snart att gå in i väggen, det är något mina kompisar sagt sen länge. Envis som jag är har jag dock inte lyssnat på dem, då jag kände att jag kunde klara av det. Jag uppskattar verkligen att de varit på mig och Men nu, 5 månader senare har jag kommit till insikt med att det tyvärr var det beslut jag var tvungen att ta om jag vill kunna fortsätta hålla mina betyg i skolan samt spendera tid i stallet. Jag känner att jag knappt haft tid att vara där på senaste, och så ska det inte vara. Stallet är min friplats, där jag ska kunna koppla av. Dock har det inte blivit så på senaste, men nu ska det bli förändring på den fronten också. 
 
Nu ska jag ta mig en kopp te, redigera videon som ska upp om lite mindre än 2 timmar. Innan jag sätter mig och pluggar resten av kvällen. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback