I Italien

Jag har nu kommit fram till Italien. Åt vad jag tror är julmiddag med min kompis, hennes familj och några släktingar. Det var riktigt mysigt och det är roligt att få uppleva den Italienska kulturen och hur Italienare gör saker och ting. Flygningen ner gick också bra, vädret under det andra flyget var vad det kallade turbulent fast det gick bra ändå och inget hände. Dock kändes det lite obehagligt att de släckte exakt alla lampor. Detta är för att våra ögon ska vänja sig vid mörket ifall något skulle hända med planet, hur obehagligt på en skala? Det är dock väldigt skönt att allt gick bra.
 
Vi tänkte snart lägga oss, då det skulle vara en lång dag i morgon. Vi får se vad som hittas på, men något roligt är jag säker på att det blir. Vill ni förresten se vad vi gör får ni följa mig på snapchat, emmaostensson.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback