Jobbarlördag

God kväll, hoppas att allt är bra med er. Själv är det lite bättre med mig, börjar återhämta mig lite. Det är skönt då det inte är så många dagar kvar tills det är bal. Orkar inte vara allt för sjuk på balen och framförallt inte när jag ska åka till Italien. Vill inte riskera den resan på grund av att jag är sjuk. Har även packat så gott som klart min resväska till när jag ska dit, så det är väldigt skönt.
 
Under dagen har jag jobbat, vilket också gick bra. Det var ganska mycket folk, å andra sidan är det helgen innan jul så det var väntat och vi var utrustade för det.
 
Nu ska jag kila ut i köket och äta plankstek, hur gott på en skala. Älskar verkligen planstek.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback