Känslosam onsdag

Är verkligenhelt slutkörd då det varit mycket intryck idag. Vi filmade det sista inför vårt gymnasiearbete och det blev så otroligt lyckat. Lärarna var stolta och glada, vi var glada och nöjda, de som var med verkade också väldigt nöjda och många kramar delades ut. Är väldigt tacksam att vi fick möjligheten till att göra detta som gymnasiearbete och att vi faktiskt lyckades så pass bra som vi gjort. Ska inte bli för känslosam, men det har varit en häftig grej att få vara med om och jag tror att det gjort att vi växt som personer. Kommer dock inte kunna ladda upp hela filmen å visa er då jag lovat att det som filmats inte ska hamna på nätet ifall inte alla det. Anledningen till att jag filmat var för att vi ska kunna visa vad vi gjort under vår redovisningstid i skolan sen. 
 
Efter att ha spelat in klart åkte jag till stallet för att vara med i slutet på ett möte för att få lite info om helgen. Sen stannade jag kvar för att prata lite med mina vänner som var i stallet. Det var mysigt då jag inte hade träffat några av de på ett tag. 
 
 
Nu ska jag läsa igenom det sista inför i morgon och sedan tänker jag krypa ner under täcket och göra en tidig kväll ikväll. Jag känner att min kropp behöver det just nu. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback