Kaos dag

Dagen har varit helt konstig idag, därav inget bloggande. Har inte heller mått så bra, eller mår fortfarande inte bra. Kom precis hem från jobbet dock och nu tänker jag bara krypa ner under mitt varma täcke och sova. Börjar inte förens efter lunch i morgon så i morgon tänker jag ta mig en välförtjänt sovmorgon. 
 
Mitt mat och sovintag under de senaste dagarna har varit lite sisådär, vilket är något som jag inte är stolt över. Men ibland säger kroppen bara ifrån och det går verkligen, även om man själv vet att man måsta äta och försöker sova om nätterna. Jag hoppas verkligen att det kommer lugna sig nu. Idag har jag till exempel inte ätit något sedan 11:30 och klockan är snart 11 på kvällen. Detta är verkligen inget att sträva efter, men just nu går det bara inte att äta. Jag är väldigt förkyld, det är det som påverkar. Allt smakar konstigt enligt min hjärna, fast jag vet vad det är för något jag stoppar i mig men nope, det går inte.
 
Somsagt, behöver verkligen ta igen lite sömn, så nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan ska jag krypa ner i min säng och sova. Tror inte ni förstår hur mycket jag längtat efter min säng idag alltså.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback