Lång dag även idag

Är helt slutkörd även idag. Det känns som jagg jag har feber och mina ögon är så tunga att det inte ens finns ord för det. Har dock sovmorgon och bara 2 lektioner i morgon så jag lär överleva. Jag jobbar inte heller, så videon tänker jag redigera klart när jag kommit hem från skolan då jag inte jobbar i morgon.
 
Lucian i stallet gick dock bra, alla hästar höll sig i skinnet och barnen gjorde verkligen sitt yttersta. Efteråt hade vi ett långbord med fika, så det var väldigt mysigt. Dock tog det tid att städa och plocka ihop allt för oss i USEK, så jag var inte hemma förens vid 20 någonting. Sen dess har jag bara ätit middag och kollar på Fuller House då de lagt upp säsong 2 på netflix.
 
Nej nu behöver jag få avsluta för idag. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback