Lång dag i stallet

Äntligen har jag tagit mig en dusch efter en lång dag i stallet. Har både plockat fram och undan till vår loppis, jag mockade 2 gånger samt att jag hade mina lektioner. Idag gick det bra, det var några ponnysar som var lite busiga mot några av mina barn så det var några som tyckte det var lite läskigt. Det löste sig dock och tillslut blev alla nöjda och hästarna gjorde det som barnen bad de göra.
 
Jag har inte hunnit med att göra speciellt mycket mer än att vara i stallet idag. Åkte vid 8 och kom hem nu vid 15 och har bara duschat samt fikat sen dess.
 
Nu måste jag bege mig mot jobbet. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi när jag kommit hem igen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback