Ny vecka, nya tag

God morgon på er. Det är fortfarande mörkt ute när man vaknar, vilket inte direkt ger en mer energi. Sitter nu med en kopp kaffe för att försöka vakna till lite. Jag måste snart börja bege mig mot skolan för att åka in och skriva det där jäkla PM:et, vill verkligen bara få det överstökat nu känner jag.
 
Planerna för dagen är att jag har skola fram till 16 och sen börjar jag jobba vid 17 och mitt skift håller på ganska länge. När jag kommer hem sen måste jag plugga lite innan jag tänker gå och lägga mig för att få så många timmars sömn som jag bara kan.
 
Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback