Ny vecka

God morgon, hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag helt ok, har fortfarande förkylningen kvar i kroppen men det går åt rätt håll. Annars mår jag toppen. Att det är måndag känns somsagt inte så jobbigt, det är snarare morgondagen som ger en ångest under en skolvecka.
 
Nu har jag bara 4 pass kvar på mitt nuvarande jobb, vilket känns skönt och tråkigt. Det har varit roligt och lärorikt att jobba nu 10 månader, men detta var det bästa beslutet jag kunde ta. Jag måste tänka på hälsan och skolan, därför var detta det beslutet som jag behövde ta.
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna oså innan jag måste börja bege mig mot skolan.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback