Onsdag, med en lång skoldag

God lunch på er, hoppas att allt är bra med er. Själv är det bra med mig. Jag hade tyvärr inte tid att blogga i morse då jag förberedde mig inför mitt tal jag skulle hålla nu under förmiddagen. Det gick nog åt skogen, eller det är så det känns ur min synpunkt i alla fall. Jag får trösta mig med att det är gjort och att jag blir ledig från skolan helt på fredag och det är inte helt fel, även om jag har ett jobbpass under kvällen.
 
Planerna för dagen är att jag ska åka till stallet direkt efter skolan då vi har ett möte i stallet. Det gör dock att jag inte hinner rida idag, vilket är lite tråkigt då jag gärna hade ridit idag eftersom att jag inte sutit på hästryggen sen i slutet av Oktober. 
 
Nu har jag fotografisk bild och vi ska snart börja jobba så jag ska vara lite fokuserad. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback