Redan torsdag

God morgon, hoppas att allt är bra med er. Idag ville man bara ligga kvar under täcket och inte gå upp, men det var dags att pallra sig upp för att åka till skolan. Sitter just nu och lyssnar på lite julmusik så att jag ska kunna vakna till lite mer haha. Det är trots allt Decmeber så då tycker jag att det är okej att lyssna på julmusik.
 
Planerna för dagen är att gå i skolan innan jag ska till jobbet och jobba ett skift. Kommer 2 ställen då jag kommer ha lite dö-tid så då tänkte jag passa på att få lite plugg överstökat för att inte behöva tänka på det senare.
 
 
Nu ska jag fixa det sista innan jag måste börja röra mig mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback