2017's första dag

God kväll på er, hoppas att är bra med er såhär första dagen på det nya året. Själv har jag bara spenderat dagen i sängen. Inte för att jag är bakis, utan för jag inte haft en dag då jag bara varit hemma på flera veckor. Jag var visserligen ute igår ja, men jag drack mig inte så full att jag blev bakis idag. Jag vill verkligen inte uppmuntra till att dricka alkohol om ni inte är 18 då det kan sluta illa, tro mig. Men jag och mina kompisar är över 18 så vi tog någon drink för att fira in det nya året.
Nu tänkte jag ta och göra lite plugg, så kan jag stryka det från morgondagens to do list, har nämligen massa saker som behöver göras och för att ha koll på exakt allt skrev jag ner det till en to do list. Mitt rum är nämligen kaos, min resväska är inte uppackad, efter bal, julavslutning, julafton och nyår är mitt sminkbord kaos och oorganiserat vilket ger mig panik så det är lite sånt som jag måste ta tag i under morgondagen. Ska även blogga och försöka lägga lite inlägg som inställda åt er.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback