2:a Januari

Det har varit tekniska problem hos blogg.se under dagen och därför har jag inte kunnat uppdatera er. Nu såg jag i alla fall att det var löst, så det är skönt. 
 
Idag var jag inte heller gjort speciellt mycket mer än att vara hemma. Jag städade en massa på mitt rum, fixade sminkbordet som jag berättade om och jag tvättade mina sminkborstar. Jag har fortfarande varit produktiv, även om jag bara varit hemma. Eller jag har ju gått en promenad med hundarna, men jag tror att ni förstår vad jag menar med att bara vara hemma och inte vara ute och fara som jag brukar vara.
 
Jag har dock inte planerat några inlägg åt er eller jobbat speciellt mycket när det kommer till bloggen, sociala medeir och liknande. Men sånna dagar får man också ha ibland.
 
Nu tänkte jag avsluta för idag då jag är trött. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback