Checkar ut för dagen

Under kvällen har jag egentligen inte gjort speciellt mycket. Jag har pluggat samt jobbat lite med sociala medier, svarat på lite mail och liknande. Sen är jag ju lite bekväm så jag har även kollat på lite youtube videos samtidigt som jag förberedde mitt hår inför morgondagen. Mitt hår börjar dock bli lite jobbigt nu då det är i den här awkward längden eftersom jag bestämt mig för att spara ut det. Förra vintern kapade jag nämligen av mitt hår och har hållt det kort fram tills i somras då jag bestämt mig för att spara ut håret igen.
 
- Innan jag klippte av allt till axlarna
 
Nu ska jag ta och avsluta för dagen och krypa ner i sängen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer
Diana säger:

Vilket hår du har :)

Svar: Ångrar lite att jag klippte av det nu :/
None None

2017-01-18 | 06:54:21
Bloggadress: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Natalia säger:

Härligt att klippa sig lite :D

2017-01-18 | 08:51:58
Bloggadress: http://nouw.com/nattis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback