Dressyrträning och Skype

God kväll på er, hoppas att allt är bra med er. Jag är trött, men bortsett från det är allt bra med mig. Har precis hoppat ut ur duschen och skypeat lite med hon som jag var hos i Italien. Det var roligt då vi mest chattat på senaste tiden.
 
Innan jag kom hem och duschade var jag och red. Vi hade dressyrträning och jag hade Myran, precis som det brukar vara haha. Det kändes bra i alla fall. Mot slutet blev hon riktigt trevlig och jag har nu börjat hitta tillbaka till henne. Jag har ju tappat både muskler men också knapparna på hästarna när jag inte ridit ordentligt på 6 månader. Nu har jag tränat två gånger och börjar känna att jag är tillbaka. Har dock träningsvärk att vänta mig i 3 dagar nu, men det går ju att leva med.
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll, klockan ringer nämligen ganska tidigt i morgon. Jag behöver få några timmars sömn om jag ska orka med morgondagen. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback