Ett bra dressyrpass

Hann inte riktigt blogga när jag kom hem från skolan då jag behövde få i mig något att äta innan jag var tvungen att byta om och åka till stallet. I och mer att det är onsdag så är det träning som gäller och såklart hade jag Myran. Det gick väldigt bra i skritten och galoppen idag tycker jag, hon var verkligen med på vad jag ville och blev riktigt fin mot slutet. I traven gick det mindre bra, men det är då man jobbar henne ordentligt eller om hon tappar drivet för 0.1 millisekund så studsar hon för att undvika arbete, därav att jag inte brukar vara jättenöjd med just travdelarna... I helhet är jag dock väldigt nöjd med dagens pass då jag känner att jag fick henne där jag ville ha henne och hon kändes harmonisk när vi väl jobbade. Nu har jag börjat hitta tillbaka till henne nu efter att inte ha ridit henne sedan Juni förra året.
 
Klockan är inte mycket, men jag tänkte ändå avsluta för dagen redan nu. Är nämligen helt slut. Det känns verkligen att jag inte varit aktiv sedan jag bröt fotleden. Därför borde jag börja träna ännu mer nu, men det får bli någon annan dag för nu tänker jag bara mysa ner mig under täcket och sova. Ni får soca gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback