"Fredagsstorys?"

God kväll på er, hoppas att allt är bra med er. Jag har precis klivit ur duschen efter att ha kommit hem från stallet. Jag tog hand om Hiba, mockade och allt sånt som ska göras. Sen spenderade jag även lite tid med några av de andra USEK:arna som var i stallet idag.
 
Nu ska jag ta och plugga lite, så att jag slipper få en hög med massor av saker att göra de sista dagarna innan allt ska lämnas in. Det är bättre att dela upp arbetet känner jag. 
 
Jag funderar också på om jag ska köra typ "fredagsstoryn" här på bloggen. Vilket kommer vara storytimes som kommer upp några fredagar i rad. Det kan ju hända att de tar slut på storys efter ett tag, inte för att jag tror det. Det finns många storys att berätta, sen finns det även storys som inte ska publiceras p.g.a olika anledingar. Hade det varit roligt om jag införde det här på bloggen?
XoXo

Kommentarer
Anonym säger:

Ja, det hade varit kul att läsa! 😊 Bra idé!

2017-01-17 | 22:02:27
Alicia säger:

Det låter som en jätterolig idé!! Kör på det :D

2017-01-18 | 06:47:24
Bloggadress: http://nouw.com/theblonderider
Natalie säger:

Åh, vilken härligt bild! Längtar verkligen tills värmen, ljuset och sommaren kommer!! Om insekterna kan hålla sig borta.. ;)

2017-01-18 | 09:15:33
Bloggadress: http://devote.se/nellaroc

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback