God morgon tisdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra. Själv sitter jag med en kopp latte så mig går det ingen nöd på. Jag hade gärna sovit lite längre dock. Igår hade jag larmet på klockan 10 och idag ringde klockan 5:45, aningens omställning haha. 
 
Planerna för dagen är att jag ska till skolan, precis som vilken annan vardag som helst. Efter skolan har jag stallet, så jag stannar till där på vägen hem från skolan. Ska ta hand om Hiba, som jag brukar göra på tisdagar.
 
Nu ska jag gå med hundarna en sväng innan jag måste bege mig mot skolan för att ha lektioner hela dagen. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer
Alicia säger:

Åh vad söt!!!

Svar: Tack snälla :D
None None

2017-01-17 | 10:36:27
Bloggadress: http://nouw.com/theblonderider
Natalia säger:

Hoppas du får en fin dag<3

Svar: Tack detsamma du <3
None None

2017-01-17 | 11:34:19
Bloggadress: http://nouw.com/nattis
Lucy säger:

att vakna så tidigt är ganska jobbigt :/

Svar: Vissa dagar i alla fall :/
None None

2017-01-17 | 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback