Inte en stolt bloggare

Jag är just nu inte speciellt stolt över mitt bloggande. Gårdagen gick dock åt till att plugga och jag var bara på ett allmänt konstigt humör. Egentligen borde jag skrivit något, men igår var bara en sån dag då jag bara ville vara och inte publicera något någon stans och bara koppla av och fokusera på plugget. Det känns orättvist mot er, men somsagt behövs sånna dagar ibland. 
 
Idag är jag i alla fall tillbaka och mår bättre. Det var ju även första dagen tillbaka i skolan idag, vilket var både skönt men samtidigt vill jag fortsätta att ha jullov. Nu har jag bara 2 lov kvar, samt 3 veckor av sceniska och några få veckor kvar i skolan. Det känns väldit skumt och jag hoppas verkligen att jag kan hålla motivationen uppe nu den sista terminen. Hösten blev väldigt tuff för min del, även om jag uppskattar allt den gett mig då var det en jobbig period. 
 
Nu måste jag fortsätta plugga för att få klart denna uppgiften som jag just nu håller på med. Sen kommer jag kunna koppla av och förbereda lite fler inlägg åt er. Funderar på att publicera lite storytimes, skulle ni gilla det?
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback