Kaosmorgon

God eftermiddag på er mina fina, hoppas att allt är bra. Med mig är det bara bra. Kom hem från stallet för någon timme sedan, har dock inte bytt om en då jag är lite för lat just nu. Det var något som märkets i morse då jag tydligen hade tryckt på snooze lite för många gånger i morse, vilket gjorde att jag vaknade 45 minuter för sent... Dock klarade jag mig, även om jag fick äta frukost hyfsat fort. Jag måste verkligen tacka min kropp, jag vaknade till mellan en snooze då den kände av att jag egentligen skulle vaknat. Det har hänt en gång tidigare också, även då väckte min kropp mig som tur var. Vet inte varför detta ens var relevant men nu vet ni det i alla fall haha.
 
Mina lektioner idag gick i alla fall väldigt bra, vilket känns skönt. Förra gången blev det väldigt rörigt då några hästar var lite småbusiga, men idag flöt att på riktigt bra. Inga busiga ponnysar som störde. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback