Lördagsförmiddag i stallet

Jag har precis kommit hem från stallet och hunnit fått i mig lite lunch. Mina lektioner gick bra och jag känner hur jag lär mer saker för varje lektion jag håller. Det verkar också som att barnen tycker det är roligt och det är ju också väldigt viktigt. Idag var det dock några av hästarna som var lite oschyssta mot barnen, men det löste sig och gick bra till slut. Jag tog även hand om Hiba en sväng, vilket som vanligt gick bra. För tillsället är han skadad och står på box mestadels av tiden men sen kommer jag börja sitta på honom igen. 
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen en sväng innan jag sätter mig och pluggar. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback