Mitten av veckan

God morgon på er, hoppas allt är bra med er. Jag hann tyvärr inte blogga något mer igår för jag var ganska upptagen då jag var i stallet och pluggade en massa. Jag ber om ursäkt för det, men skolan måste tyvärr gå i första hand även om jag vill det eller inte.
 
Planerna för dagen är att åka till skolan och ha lektioner precis som vanligt. Efter skolan ska jag åka till stallet för att ha träning. Är riktigt taggad på det, för nu har jag precis börjat komma igång med ridningen igen. Har haft träningsverk flera dagar efter den förra träningen och ser därför fram emot morgondagen med träningsverk haha.
 
Nu måste jag verkligen bege mig vidare mot skolan om jag ska hinna. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen idag, det lovar jag.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback