Paket från nelly.com & nyfärgat hår

God kväll på er mina fin, hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra tack, även om jag börjar bli lite trött. Förstår egentligen inte varför jag är så här trött, jag var trots allt bara i skolan 1 timme idag då första lektionen var en lektion då vi kunde jobba hemma. Det skulle kanske kunna ha och göra med att jag gick upp så pass tidigt som jag gjorde igår...
 
Var även ute och körde en sväng på vägen hem från skolan. Övningskörningen fick nämligen läggas på is efter det som hände i somras och sen har det inte funnits mycket tid till att köra, men idag fanns det tid. Jag körde inte länge, utan det var mest för att checka av allt igen. Personligen tycker jag att det gick bra och mamma var inte missnöjd heller så det var en lyckad körning.
 
När jag kom hem efter att vi varit iväg och kört lite hade det kommit ett paket från nelly.com. Där i låg min studentklänning, en annan dress som jag klickade hem för att den var snygg samt ett par Calvin Klein underkläder som förövrigt är to die for då materialet är så sjukt mjukt. På vägen hem stannade vi även till vid affären där jag köpte hårfärg då jag behövde blondera till de ljusa partierna i mitt hår.
 
Nu ska jag ta och förbereda det sista inför morgondagens jobbpass. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback