Pluggmåndag

Hej på er, hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött då jag sitter och pluggar lite just nu. Jag har en lista på saker som jag måste göra klart. Det är skönt att göra en fysisk lista för då kan man dra streck över det man gjort klart och det är något som jag tycker känns väldigt skönt.
 
Nu ska jag göra klart en del plugg och sen ska jag förflytta mig ut till soffan för att kolla på idrottsgalan som är om lite mer än en timme. Peder är ju nominerad till Jerringpriset och vi måste ju se hur det går för honom. Självklart ska det bli roligt att se de andra kategorierna också, men i och med att det är Peder som är nominerad i en kategorin så är det den jag vill se. Det är även bra artister som spelar, vilket gör det till en mysig tillställning. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback