Produktiva måndag

Under kvällen har jag fått mycket plugg gjort, vilket känns väldigt skönt. Det hade även varit supersnällt om ni ville hjälpa mig med att besvara dessa frågorna, det är till ett skolprojekt. Länken finns här.Jag har även hunnit beställa hem lite kläder och min studentmössa. I och med att jag varit lite nere bestämde jag mig för att klicka hem lite kläder. Jag fick dock med en klänning som jag ska ha på studenten så helt onödiga inköp var det inte.
 
Jag har även haft idrottsgalan på i bakgrunden när jag setat och pluggat här i vardagsrummet. Hade några saker som jag kunde göra samtidigt som jag hade TV:n igång. Ville ju nämligen följa hur det gick för Peder och han vann, vilket var väldigt roligt att se då vi är i samma bransch.
 
Nu tänkte jag dock ta och avsluta för ikväll då klockan ringer om lite mer än 7 timmar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback