Redan onsdag

God lunch på er, hoppas att allt är bra. Jag hann inte riktigt blogga i morse innan jag åkte till skolan då jag hade lite ont om tid då jag låg och drog mig i sängen lite gör länge.
 
Planerna för dagen är i alla fall att vara i skolan några timmar nu. Har precis haft lunch så nu är det nog ungefär 3 timmar kvar tills jag kan lämna skolan för dagen. Ska dock plugga lite när jag kommer hem då vi har gymnasiearbetestid på onsdagar så måste jag redigera till det samt att jag behöver göra lite annat plugg. Jag hade även tänkt försöka hinna med att skriva ihop den första fredagsstoryn till er, jag kan varna om att det kan vara alkohol inblandat och jag vill absolut inte att ni tar efter det beteendet. Det är inte okej och det är jag fullt medeveten om, men det finns några roliga storys att ta upp från kvällar som det varit alkohol inblandat. Bara så att ni är medvetna om det.
 
Nu har jag snart lektion så jag måste tyvärr avsluta. Vi hörs senare under dagen och jag hoppas att ni alla har en fortsatt bra dag.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback