Slarvar redan dag 3

Bloggade aldrig igår, ber om ursäkt för det. Vet egentligen inte varför jag aldrig skrev något, men det blev tyvärr så ändå. Jag som hade tänkt att 2017 skulle bli ett bra bloggår, så slarvar jag redan dag 3. Bra där Emma, haha. Nejdå men jag hade faktiskt tänkt blogga mer aktivt nu under 2017. Det kommer nog bli lättare att komma in i en rutin med bloggandet sen när skolan dragit igång igen. Under lover har man ingen riktig struktur utan man bara lever och är, just för att man kan.
 
Idag är det i alla fall onsdag, vilket betyder att det är träning som gäller. Jag red Myran och detta var min första träning sen det som hände i somras. Det kändes bra, även om jag märkte att jag inte ridit/tränat under det senaste halvåret. Nu är jag dock väldigt inspirerad till att komma igång igen och få tillbaka den där starka kroppen som jag trivs med. Den har nämligen försvunnit i och med att jag inte kunnat och fått varit så aktiv. Fick nämligen "skäll" av min sjukgymnast att jag ansträngde mig för mycket innan jag slutade gå hos henne. Nu gäller ju dock inte det längre, men jag gick ju hos henne under hösten. Undrar ni somsagt något om vad som hände i somras är det bara att ni frågar så kommer jag självklart att svara.
 
Nu ska jag avsluta för dagen är planen och vi får helt enkelt höras igen i morgon, och då lovar jag att det kommer bli i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback