Tidig tisdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv sitter jag i skolan just nu. Det är lite jobbigt att vara igång denna tiden på dygnet. För någon dag sen hade jag knappt gått och lagt mig vid denna tiden för någon dag sedan. Jag har dock inte vänt på mitt dygn, men vissa nätter blev senare än andra... Nu är jag tillbaka på det vanliga tidsschemat, men det tar ändå tid att komma tillbaka till vardagen.
 
Efter skolan har jag också stallet, precis som vanligt. Jag ska ta hand om Hiba, som tyvärr gått och dragit på sig en skada på sitt ben i hagen. Dock verkade han må hyfsat bra i lördags så jag hoppas att han snart är tillbaka till sitt vanliga jag igen.
 
Nu ska jag vara delaktig i min lektion som börjar alldeles snart. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer
Ella säger:

Men så söt häst! Så fin färg! :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2017-01-10 | 15:26:18
Bloggadress: http://hovet.webblogg.se/
Natalia säger:

Hoppas hästen blir bra snart <3

Svar: Tack snälla <3
None None

2017-01-10 | 17:38:38
Bloggadress: http://nouw.com/nattis
Michelle Petersson säger:

Trögt med skola efter lov alltså... Jag hade min första skoldag efter lovet idag och det var inte med glädje jag hoppade på bussen direkt :P

Svar: Håller verkligen med dig, det var inte med glädje jag heller gjorde det x'D
None None

2017-01-10 | 20:48:05
Bloggadress: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback